Sunday 5 May 2013

Tahniah

Tahniah saya ucap kepada yang telah diisytihar pemenang sama ada Parlimen atau DUN pada PRU13. Tahniah dan terima kasih juga kepada rakyat Malaysia yang layak, turun mengundi, berjaya tunaikan tanggungjawab memilih untuk mengundi dan menjalankan pemilihan melalui amalan demokrasi. Tak lupa kepada semua yang bantu kempen bagi memenangkan calon-calon (semua parti yang terlibat, saya tak pilih bulu)

Di sini kita lihat semua parti, semua pihak terima amalan ini walau keputusan yang tidak memihak memang tidak disenangi dan tidak dapat diterima.

Saya minta kepada penyokong parti tak kira pemerintah atau pembangkang melalui cybertroopers mereka agar tidak panjangkan isu kenapa sipolan ini kalah, kenapa sipolan itu tewas - selepas ini. Ingatlah, kita telah berusaha sedaya upaya, sebaik mungkin untuk bersama-sama memenangkan calon masing-masing. Jangan pula selepas ini akan ada cakap-cakap belakang yang tindakan pemimpin tertentu meletakkan calon ini di sini memang untuk jatuhkan beliau, meletakkan calon itu di situ bertujuan untuk kuburkan karier poitik beliau, dan apa-apa saja cakap-cakap negatif selepas PRU13.

Kami di belakang tabir juga bekerja keras untuk memenangkan calon yang dipilih untuk bertanding. Jika mereka tewas, terima hakikat kekalahan. Buat post-mortem dan tunggu PRU seterusnya demi menambah baik kelemahan sendiri.



2 comments:

  1. Bhai APTF...

    Tahniah skali lagi buat lu dan gua.... kan sudah dibagitau... ader orang takmo nak amik perhatian.... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai C++...

      tau takpe.... hahaha (ketawa bersama menangis pun bersama)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...